Monday, March 30, 2009

wanneer om nie te snuif nie

Die lewe van 'n self-erkende rockstar is nie altyd maklik nie. Ek moes byvoorbeeld vanoggend besluit wat om aan te trek. En daar is baie ander pressures ook.

Ek en die band was kliphard aan die toer, toe ek en my neef 'n erge geval van snotsiekte ontwikkel. Vir snotsiekte is daar niks op hierdie aarde wat werk nie. Die slim mense van ons tyd kan nog steeds nie daarin slaag om 'n kuur uit te dink vir sinus en hooikoors nie (wat ietwat kommerwekkend is, wat daardie einste mense probeer nou 'n kuur vir VIGS soek). Al wat werk is Prozac, maar bloot omdat jy dan ophou omgee oor jou snotneus. Mens kan wel Allergex en Grand Pa drink vir tydelike verligting.

Die een aand verdwyn ek en die neef vlugtig in die badkamer in om 'n allergex en 'n grand pa te hit voor ons set, want dit klink verskriklik as mens oor 'n mikrofoon nies. Ons stap toe al snuiwende uit die badkamer uit om ons kitare te gaan tune.

Ek moes seker bietjie grand pa op my t-shirt gemors het, want dit, saam met die gesnuiwery, het die res van die bands op die toer laat glo ons snuif kokaien, al weet ek dat ek nooit coke sal kan doen nie, want ek sal waarskynlik alles weg nies lank voor dit begin werk.

Dis snaaks hoe 'n snotneus en 'n bietjie Grand Pa jou street cred kan gee.

0 comments: