Monday, April 20, 2009

Die meeste mense is maar lekker zef

Op die rock&roll highway het ek al telkens besef, die lewe is klein bietjie fucked up. Valiant sing mos, die meeste mense is maar lekker zef, maar dis nie net dit nie.

Ons word almal groot, of so wil ek glo, met een of ander droom. Of jy wil 'n brandweerman word, of eendag kan vlieg, of in my geval, dieselfde kitaar as daai oom van Led Zeppelin he. Dit blyk egter, vir welke rede ookal, dat hierdie drome in die meeste gevalle vervaag en op die ou end opgaan in een of ander brandewynwolk. Ek wil graag glo dat die meeste mense nog steeds 'n droom het, al is dit bloot om 'n groter TV te koop, of om groter subs agter in sy Cortina in te bou. Vir my is dit 'n klomp kak drome, maar dit gee darem die lewe so bietjie rigting.

Daar is egter baie mense wat geen droom meer oor het nie, vir wie die lewe verbyvloei soos soos 'n nimmereindige rivier. Dis een van die goed waaroor ek en Etienne tot in die vroeg in die oggend rondom 'n bottel rooiwyn oor sit en wonder het. Ek kon nie verstaan hoekom mens wil opstaan as jy niks het om te doen nie, tot Landon la Grange my een oggend oor 'n koppie koffie beduie het, you know what KJ, 80% of people just wanna make a living. En toe het dit vir my begin sin maak.

Dikazzins was baie op die Weskus getoer. Maar ons laaste toer daarheen, seker omtrent twee jaar terug, het my sprakeloos gelaat vir die res van die week. Dit was 'n langnaweek aan die einde van Juniemaand. Die vissermanne was af en vol geld en dit het gereen. Toe ons laatmiddag die dorp binnesak, toe trap die hele dorp al hoog. Nou kyk, 'n brannewyndronk is mos 'n ander dronk. Jy is baie energiek, en baie bakleierig.

So paar insidente:

  1. Die polisie het die band twee keer halfpad deur die song gestop om die ergste fights te stop en die bakleiers selle toe te vat.
  2. Die bestuur van die venue het ons so keer of wat gevra om iets rustig te speel sodat die mense kan afkoel
  3. Ons het drie keer in die middel van 'n song gestop om ou wat met sy kop tot in die drumset geval het af te moer van die stage af, en die monitors, speakers en mikes weer regop staan te maak.
  4. Iemand het probeer om Charl se baskitaar te steel terwyl hy gespeel het.
  5. Iemand het geval voor die stage, en toe het iemand hom uit te bloute begin bliksem. Die ou wat aan't slaan was, het so effens belangstelling begin verloor en toe op sy meisie geskree wat kwansuis sy dop sou omstamp. Toe sy wegstaan van sy dop af, het het verder geslaan aan die ou onder hom.En om alles te kroon, was die twee so 10min later weer hard aan die kuier, salig onbewus dat hulle vroeer baklei het.
  6. 'n Ander kalant het handeviervoet langs die kroeg geval. Sy beste pel tree so drie tree terug en plant 'n netjiese uppercut op sy neus.
Ek en Etienne het die Sondag in stilte teruggery Stellenbosch toe. Ek dink ons was al verby Malmesbury toe ek vir die eerste 'n sagte "fokkit" ge-uiter het. Etienne het net sy kop geskud.

0 comments: